Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky studia Ivany Dvořákové, IČ 08848815.
- Základní ustanovení
- Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem - Ivanou Dvořákovou (dále jen provozovatel) IČ 08848815, v provozovně na adrese Hodějovského 1163, Benešov, a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen zákazník).
- Provozovatel poskytuje masážní služby (dále jen masáže) a duševní poradenství (dále jen terapie) na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
- Nákupem dárkového poukazu, dárkového certifikátu, nebo telefonickým objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
2. Objednávka služeb
- Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníkovi rezervuje příslušný čas.
- Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž/terapii dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením masáže/terapie. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka.
3. Příchod
- Předčasný příchod
Prostory studia nejsou přístupné v libovolnou dobu a ve studiu není čekárna. S ohledem na ostatní návštěvníky studia je možno přijít nejdříve 15 minut před dohodnutým termínem.
- Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, proběhne masáž/terapie ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž/terapii se považuje za absenci zákazníka.
4. Absence zákazníka
V případě nepřítomnosti nebo příchodu se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané masáže/terapie, případně bude rovnou odečtena z hodnoty certifikátu, poukazu nebo bonusu zdarma.
5. Odmítnutí masáže/terapie
Masáž/terapie může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
- zákazník se dostaví v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
- zákazník se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
- zákazník se během objednávání termínu vyjadřuje nepřístojným způsobem
Masáž/terapie může být předčasně ukončena, pokud se:
- během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění,
- u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek,
- během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
- bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
7. Doprovod a přístupnost
Zákazníka může doprovázet jako návštěvník max. jedna dospělá osoba. Studio není zařízeno na přítomnost dětí, psů, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu a orientace. Je možné po dobu masáže/terapie uschovat kočárek, kolo i jiné objemné věci.
8. Odchod ze studia
S ohledem na ostatní návštěvníky studia se očekává odchod každého zákazníka do 15-ti minut po skončení masáže.
9. Osobní věci a cennosti
Během celé masáže/terapie je z bezpečnostních důvodů studio uzamčeno. Provozovatel však za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži neručí.
10. Informovaný souhlas zákazníka
Informovaný souhlas dokládá potvrzení zákazníka, že jeho zdravotní stav vyhovuje k dané masáži a k souhlasu s masáží na základě skutečného zdravotního stavu potvrzeného zákazníkovi jeho lékařem/specialistou v oboru či potvrzení samotným zákazníkem, který s ohledem na svůj zdravotní stav i po položených dotazech na kontraindikace potvrdí jejich absenci a zvolí daný typ masáže. Zákazník je při první návštěvě dotázán na kontraindikace a další informace vedoucí k vyloučení zdravotních rizik a k volbě správné techniky masáže. Rozhodne-li se zákazník masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas s poučením o kontraindikacích.
11. Ceník masáží a duševního poradenství
Ceník je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Všechny ceny obsahují DPH vy výši 21%.
Cena je splatná v hotovosti, na místě setkání (jak za provedenou službu, tak i za celkový rezervovaný čas, když klient setkání ukončí předčasně). V případě využití služby "v nepřítomnosti na dálku", telefonicky či online, je cena splatná předem a služba je realizována po připsání částky na účet provozovatele.
12. Reklamace služeb
13. Závěrečná ustanovení
- Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.
- Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 20.8.2020.